Perioade de timp pentru procesarea retragerii
Cererile de retragere sunt procesate de către 888 Romania într-o zi lucrătoare de la înregistrarea cererii. În această perioadă, poţi anula cererea de retragere din Casierie şi o poţi returna în soldul tău. Acest lucru îţi va permite să joci pe bani reali, fără să fie nevoie să efectuezi o nouă depunere în contul tău 888poker.ro. După o zi lucrătoare, cererea de retragere va trece la statutul de cerere "procesată" şi nu va mai putea fi anulată.
Subliniem faptul că 888 Romania procesează cererile de retragere în termenul legal de o zi lucrătoare. Cu toate acestea, în funcție de metoda de plată aleasă, sunt necesare intervale suplimentare de timp aferente procesării cererii de către terțul procesator de plăți și/sau instituția financiară implicată în proces.
Găseşte mai jos un rezumat al procesului de retragere cu perioadele de timp relevante, în zile lucrătoare (de luni până vineri).
Metoda de plată | Procesată de 888 Romania* | Procesată de procesatorul de plăți și/sau instituția financiară** | Total*** | Plată postată începând cu: |
---|---|---|---|---|
Card de credit VISA & Mastercard | 1 zi | Până la 5 zile | Până la 6 zile | Regulated Romania Ltd. |
ApplePay | 1 zi | Până la 5 zile | Până la 6 zile | Regulated Romania Ltd. |
Skrill (moneybookers) | 1 zi | 1-2 zile | 2-3 zile | O variantă a:
Regulated Romania Ltd. |
Transfer bancar electronic | 1 zi | 4-7 zile | 5-8 zile
*Încasările electronice solicitate în moneda locală a membrilor pot fi primite mai devreme decât intervalul precizat. |
O variantă a:
Regulated Romania Ltd. sau WorldPay B.V. |
Trustly | 1 zi | 1-2 zile | 2-3 zile | O variantă a:
Regulated Romania Ltd. sau Trustly |
*cererea de retragere mai poate fi încă anulată şi returnată în soldul tău.
**cererea de retragere a fost procesată şi îţi este livrată.
***888 Romania procesează și efectuează plățile către dumneavoastră în termen de o zi lucrătoare de la primirea solicitării. Orice întârziere suplimentară poate fi cauzată de procesarea efectuată de către procesatorul de plăți selectat și/sau de către banca dumneavoastră.
Vei fi înştiinţat/ă prin e-mail în legătură cu finalizarea cererii de retragere şi a transferului de fonduri.
Încercăm să procesăm toate retragerile în intervalul de timp specificat mai sus, însă, este posibil să existe situaţii în care să nu reuşim, din cauza unor motive care cuprind, însă fără limitare, proceduri de verificare, probleme tehnice sau acţiuni sau omisiuni ale terţilor. Nu vom fi răspunzători faţă de dumneavoastră pentru nicio întârziere asociată solicitărilor de retragere.
În plus, ne rezervăm dreptul de a întârzia şi/sau bloca procesarea solicitărilor de retragere până la primirea aprobării finale pentru orice tranzacţie aflată în derulare.
În cazul în care vom înceta activitatea în ţara ta, plăţile vor fi supuse unor taxe de procesare rezonabile.
Pentru detalii vă rugăm să consultaţi Politica privind retragerile.
În cazul în care retragerea nu a fost postată în perioada de timp specificată (a se vedea tabelul de mai sus), te rugăm să ne contactezi imediat pentru a face cercetările de rigoare.